Інформація про виконання бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2020 року

За І півріччя 2020 року до бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади надійшло 75 975,1 тис. грн, з них до загального фонду – 70 629,1 тис. грн, до спеціального фонду – 5 346,0 тис. грн.

Виконання дохідної частини бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2020 року без урахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ становить 96,9%з урахуванням міжбюджетних трансфертів96 %. Виконання річного плану власних надходжень бюджетних установ – 23,5 %.

Доходи без урахування міжбюджетних трансфертів – 43 538,0  тис. грн.

Структура власних доходів  бюджету  за І півріччя 2020 року:

– податкові надходження –  40 191,3 тис. грн або 92,31 %;

– неподаткові надходження – 3 344,9 тис. грн або 7,68 %;

– доходи від операцій з капіталом – 1,8 тис. грн або 0,004%.

Без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя 2020 року надійшло на 1 098,8 тис. грн або на 2,6 % більше, ніж за аналогічний період 2019 року; з урахуванням міжбюджетних трансфертівна 642,1 тис. грн або на 0,9 % більше*

*При порівнянні надходжень дохідної частини бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади враховуються надходження за І півріччя 2019 року до бюджетів Біляївської міської об’єднаної територіальної громади та Мирненської сільської ради.

У співставних умовах з урахуванням надходжень податку на доходи фізичних осіб по Мирненській сільській раді та без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя 2020 року надійшло на 28,2 тис. грн або на 0,06 % менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

І. Міжбюджетні трансферти за І півріччя 2020 року в загальному обсязі надходжень становлять 42,7 % або 32 437,081 тис. грн, з них:

1) дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 730,1  тис. грн;

2) субвенції – 30 706,981 тис. грн, з них:

– субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 27 404,6 тис. грн, з них:

– освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 24 059,5 тис. грн;
– медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 3 345,1 тис. грн (у рамках заходів реформи фінансування системи охорони здоров’я комунальні заклади охорони здоров’я долучилися до програми медичних гарантій з 1 квітня 2020 року; Національна служба здоров’я України закуповує медичні послуги у закладах охорони здоров’я і оплачує їх за договором);

– субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам – 3 302,381 тис. грн, з них:

 – субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 139,629 тис. грн;

– субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів – 3 162,752 тис. грн.

ІІ. Доходи бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів

До загального фонду бюджету надійшло 41 354,7 тис. грн  власних доходів (54,4 % усіх доходів), що становить 93,2 % уточненого плану на період. Надійшло на 212,9 тис. грн або на 0,5 % більше, ніж за аналогічний період минулого року; у співставних умовах з ПДФО – на 914,1 тис. грн або на 2,2% менше.

 У І півріччі 2020 року надійшло на 3 035,5 тис. грн менше запланованих власних доходів (низькі темпи зростання заробітної плати; зниження ділової активності; тимчасове призупинення діяльності деяких суб’єктів господарювання, вплив норм Закону України від 30 березня 2020 року № 540-IX).

         Структура надходжень загального фонду бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя 2020 року:

– податок на доходи фізичних осіб – 26 309,0 тис. грн або 63,6 % (виконання – 90,8 %);

– єдиний податок – 6 311,3 тис. грн або 15,3 % (виконання – 99,2 % – єдиний податок з юридичних осіб виконано на 69,8%);

– плата за землю – 5 273,0 тис. грн або 12,75 % (виконання – 88,5 %);

– акцизний податок – 1 581,6 тис. грн або 3,8 % (виконання – 108,3 %);

– плата за надання адміністративних послуг – 608,3 тис. грн або 1,5% (виконання – 88,7 %);

– податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 557,2 тис. грн або 1,3 % (виконання – 103,4 %);

– державне мито – 320,9 тис. грн або 0,8 % (виконання – 89,9 %);

– адміністративні штрафи та санкції – 167,0 тис. грн або 0,4 % (план не передбачено);

– податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 119,59 тис. грн або 0,29 % (виконання – 478,4 %);

– інші надходження – 106,9 тис. грн або 0,26 %.

Якщо порівняти з І півріччям 2019 року, зростання таких надходжень:

– ПДФО у співставних умовах – на 390,1 тис. грн або на 1,5 % (у 2019 році податок на доходи фізичних осіб до бюджету Мирненської сільської ради не надходив відповідно до статті 69 Бюджетного кодексу України), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати — на 111,6 тис. грн, або на 0,5% більше);

– податку на прибуток підприємств комунальної власності – на 103,5                тис. грн або у 7,4 раза;

– єдиного податку – на 429,9 тис. грн або на 7,3% (завдяки зростанню єдиного податку з фізичних осіб на 657,2 тис. грн або на 15,6%);

– адміністративних штрафів і санкцій – на 107,2 тис. грн або у 2,8 раза більше.

Зменшились, зокрема, такі надходження:

– плата за землю – на 1 224,8 тис. грн або на 18,8% (недоотримано плату за березень 2020 року (вплив норм Закону України від 30 березня          2020 року № 540-IX), заборгованість деяких платників; у квітні 2019 року надійшло 378,3 тис. грн після проведення земельних торгів);

– податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – на 189,5 тис. грн або на 25,4 % менше (недоотримано податок за березень 2020 року від юридичних осіб (вплив норм Закону України від 30 березня 2020 року № 540-IX); зменшення у 2020 році надходжень податку від С/Г ТОВ «Ірен-Агронатурпродукт», перехід права власності на нерухоме майно від ТОВ «Десенто»);

– рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів – на 77,4 тис. грн або на 98 %;

– транспортного податку – на 10,5 тис. грн або на 45,3%;

– туристичного збору – на 2,1 тис. грн або на 17,8 %;

– акцизного податку – на 188,1 тис. грн або на 10,6 %;

– плати за надання адміністративних послуг – на 157,3 тис. грн або на 20,5%;

– державного мита – на 140,6 тис. грн або на 30,5% менше.

До спеціального фонду бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло 2 183,3 тис. грн (2,9 % усіх доходів).

Без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя 2020 року надійшло на 885,9 тис. грн або на 68,3% більше, ніж за І півріччя 2019 року (завдяки надходженню коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту); з урахуванням міжбюджетних трансфертів – на 1 058,7 тис. грн або на 24,7 % більше.

Без урахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ надійшло на 1 576,5 тис. грн або майже у 20 разів більше, ніж за аналогічний період минулого року.

         Структура надходжень спеціального фонду бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя 2020 року:

– власні надходження бюджетних установ – 522,9 тис. грн або 23,95 % (виконання річного плану – 23,5 %), надійшло на 690,6 тис. грн або на 56,9% менше;

– екологічний податок – 15,7 тис. грн або 0,7 % (виконання плану на період – 138,6 %), зростання – на 3,6 тис. грн або на 29,8%;

– грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 8,6 тис. грн або 0,4 % (план не передбачено), зростання – на 8,3 тис. грн або у 28 разів;

– надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1 634,2 тис. грн або 74,9% (план не передбачено), у січні-червні 2019 року ці кошти не надходили;

– кошти від продажу землі (авансові внески) – 1,8 тис. грн або 0,08 % (виконання плану на період – 182,8%), надійшло на 69,5 тис. грн або на 97,4% менше.

Виконання видаткової частини бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2020 року становить 83 536,146 тис. грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), у т.ч. по загальному фонду – 68204,536 тис.грн, що становить 46% затверджених зі змінами річних призначень та по спеціальному фонду – 15 331,610 тис.грн (або 62%).

Структура видаткової частини загального фонду за економічними категоріями за основними напрямками:

  • На оплату праці з нарахуваннями (заклади освіти, культури, спорту, апарат управління) – 47 910,6 тис.грн (70,2%);
  • На оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 430,4 тис.грн (2,1%);
  • Продукти харчування – 668,9 тис.грн (1,0%);
  • Поточні трансферти (передача коштів з місцевого бюджету державному бюджету та інших рівнів місцевих бюджетів, надання фінансової підтримки комунальним підприємствам) – 13 311,4 тис.грн (19,5%);
  • Інші виплати населенню – 222,6 тис.грн (0,3%);
  • Інші заходи по реалізації місцевих програм – 288,3 тис.грн (0,4%);
  • Інші видатки – 4 372,4 тис.грн (6,5%).
  1. На видатки соціального спрямування загального фонду бюджету громади спрямовано 63,3 % від його загального обсягу, що становить 43155,4 тис. грн, які направлені зокрема на утримання галузей:

Освіта – 38 988,8 тис.грн (виконання – 42%), з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету 21 370,1 тис.грн; на дошкільні заклади освіти – 9 856,8 тис.грн. Окрім цього по галузі видатки спеціального фонду склали 599,5 тис.грн, з них бюджет розвитку – 299,7 тис.грн (виконання – 13%).

Соціальний захист та соціальне забезпечення – 382,7 тис.грн (виконання 27%);

Охорона здоров’я – 6,5 тис.грн ( виконання 16%);

Культура і мистецтво – 2102,9 тис.грн (виконання – 41%)

Фізична культура і спорт – 1674,5 тис.грн (виконання – 40%).

  1. На утримання органів місцевого самоврядування спрямовано 9 891,0 тис.грн (36% до затверджених річних призначень).
  2. На інші галузі та напрямки спрямовано 29 872,8 тис.грн, у т.ч. по загальному фонду 15158,1 тис.грн та по спеціальному фонду – 14 714,7 тис.грн, а саме:

на житлово-комунальне господарство – 8 399,8 тис.грн (виконання – 83,3 % до річних призначень), з них на:

– водопровідно-каналізаційне господарство – 844,3 тис.грн;

– забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги – 1 437,2 тис.грн;

– організація благоустрою населених пунктів – 5 755,9 тис.грн;

– регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги – 362,4 тис.грн.

на будівництво та регіональний розвиток – 13874,7 тис.грн, в тому числі:

  • здійснення заходів з землеустрою – 156,2 тис. грн;
  • розроблення схем планування та забудови територій – 230,2 тис. грн;
  • реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій – 13 488,3 тис.грн.

на транспорт та транспорту інфраструктуру, дорожнє господарство – 886,9 тис.грн (100% до річних призначень), з них на:

  • утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури – 886,9 тис.грн (або 100%).

на інші напрямки – 6 711,4 тис.грн (86,9 % до річних планових призначень), в тому числі:

  • інші програми та заходи, пов’язані з економічною діяльністю – 368,7 тис.грн (або 48,8%);
  • захист населення і території від надзвичайних ситуацій – 142,0 тис.грн (або 79,6%);
  • охорона навколишнього природного середовища – 210,7 тис. грн (92,9%);
  • засоби масової інформації – 312,5 тис.грн (або 74,4%);
  • субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам та державному бюджету – 5 677,5 тис.грн (або 92,4%).

З загального фонду бюджету громади до бюджету розвитку (спеціального фонду) при планових призначеннях 5737,465 тис.грн перераховано кошти у сумі 2 972,723 тис.грн.

Порівняльний аналіз надходжень до бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2019-2020 років

Аналіз показників щодо виконання бюджету Біляївської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2019 – 2020 років