Здобутками відділу ЦНАП у 2023 році є своєчасне, безперебійне, якісне надання адміністративних послуг не тільки у м. Біляївка, а і у селах громади, які надаються адміністраторами ВРМ.
На якісне надання послуг впливають: впровадження віддаленого пересувного робочого місця ЦНАП за допомогою сервісу «Мобільний адміністратор» з використанням наявної мобільної валізи, впровадження сервісу онлайн бронювання дати та часу візиту до ЦНАП за допомогою чат-боту «СВОЇ», облаштування зони очікування банківським терміналом самообслуговування для здійснення платежів та станцією для зарядки смарт-пристроїв відвідувачів, охоронною системою (датчики руху у приміщені) та тривожною кнопкою, у зоні очікування розміщено кулер з водою, облаштоване комп’ютеризоване місце самообслуговування громадян, організовано сервіс онлайн перекладу жестової мови для людей з вадами слуху, проведено дооснащення та оновлення у приміщенні ЦНАП інформаційними табличками, встановлено кнопку виклику з вказівниками зі шрифтом Брайля, вивіски з інформацією про відділ ЦНАП, ВРМ та графіком роботи продубльовано шрифтом Брайля, перед входом до приміщення встановлено звуковий орієнтир для людей з вадами слуху.
В планах на 2024 рік є впровадження у подальшому інтеграції послуг з оформлення біометричних паспортів, опрацювується питання щодо участь у субвенції на придбання відповідного обладнання, вивчаються пропозиції щодо можливості розширення площі ЦНАП та, відповідно, його фукціоналу та комфортності, планується встановити електронний інформаційний термінал (інфобокс) з відображенням на ньому веб-ресурсу ЦНАП з широким функціоналом, розглянути питання щодо адаптації такого терміналу для осіб з інвалідністю, опрацювати питання щодо пошуку технічного рішення для надсилання повідомлення про готовність документів через месенджери, опрацьовується питання щодо розширення каналів інформування про результати надання послуг через чат-бот СВОЇ (у поєднанні з АРІ програми документообігу), посилювати роль ЦНАП як майданчику для популяризації нових проєктів та сервісів громади, навчання громадян тощо.
Усе, що вже зроблено та усе, що заплановано – заради зручності і комфорту відвідувачів, для покращення якості послуг.