За результатами зустрічі, з представниками АТ «ДТЕК Одеські Електричні Мережі», яка відбулась в приміщенні Білявської міської ради, на прохання голови Біляївської міської ради Михайла Бухтіярова, досягнута домовленість щодо налагодження ефективної комунікації з жителями громади.
Під час зустрічі обговорювались питання щодо оперативного інформування юридичних та побутових клієнтів про планові та аварійні відключення електроенергії та канали інформування та взаємодії з АТ «ДТЕК Одеські Електричні Мережі».
Наразі більшість послуг клієнти можуть отримати через дистанційні та онлайн канали: чат-боти Viber і Telegram, сайт компанії, офіційні сторінки Facebook та Instagram, кол-центр. Центри обслуговування клієнтів надають послуги клієнтам, незалежно від місця реєстрації. Такий підхід дозволяє обрати центр для отримання послуг в Одесі та області за доступністю його місцерозташування або рівнем завантаженості фахівців.
Також, компанія розвиває дистанційні, в тому числі онлайн, сервіси: чат-боти Viber і Telegram,
сайт компанії https://www.dtek-oem.com.ua/ru,
офіційні сторінки:
та Instagram https://instagram.com/dtekoem?utm_medium
кол-центр (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90.
За допомогою цих інструментів клієнти можуть передати покази лічильника, дізнатися про планові та аварійні відключення електроенергії тощо. Крім того, клієнти компанії за допомогою онлайн сервісів можуть укласти та внести зміни до договору на розподіл електроенергії, оформити заявку на приєднання до мереж або збільшення потужності.
Пропонуємо до Вашої уваги інформацію про канали інформування та взаємодії з клієнтами компанії АТ «ДТЕК Одеські Електричні Мережі» та детальну інструкцію щодо реєстрації та використання чат-боту Viber/Telegram.