22 листопада відбулася педрада,на якій було розглянуто ряд важливих питань:
1. Використання сучасних технологій та методів проєктів для розвитку компетентностей учнів на уроках фізики. (Паненко Н.І. Земськова Л.І, Чмих О.П.,)
Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Людство сьогодні перебуває в технологічній фазі науково-технічної революції, коли стрімко змінюється техніка й технології , і щоб встигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. «Навчання» стає категорією, яка супроводжує людину протягом усього життя.
Вчителі поділилися своїм досвідом, розповіли про переваги використання мультиборда під час уроків.
2. Формування природничто-наукової грамотності на уроках природознавства 2-5класах.
Мета природничо-наукової освіти в сучасній школі полягає у формуванні в учнів засобами навчальних предметів системи природничих знань та спроможності використовувати ці знання в соціалізації та творчої самореалізації особистості.
Авраменко Т.С та Черних Ю.І розповіли про метод «Кубування» ,який полегшує розгляд різних сторін теми, метод «Аналогії» ,як прекрасний спосіб спонукати дітей думати про тему творчо й часто гумористично, метод «Скрайбінг» – новітня техніка презентації, буває ручним і комп’ютерним, використовують під час пояснення нового матеріалу,узагальнення вивченого .
Всі ці методи можна застосовувати не лише під час уроків з природознавства, а й на інших дисциплінах,тощо.
3. Про адаптацію учнів 1-х та 5-х класів.
Адаптація до освітнього процесу — це пристосування психіки школяра до нового режиму, перебудова його пізнавальної, мотиваційної і емоційно-вольової сфер. Перший «адаптаційний досвід» дитина отримує в дитячому садку, наступні — в першому та п’ятому класах школи.
Соколовська О.О підвела підсумки за результатами свого дослідження щодо адаптації учнів 1-5 класів, дала рекомендації класним керівникам та вчителям –предметникам, які викладають в цих класах.