Перший навчальний день 2018 року

“Перший навчальний день, перший урок, перша розмова з учнями… Приємно і радісно, що ми традиційно говоримо про нашу неньку – Україну, її розвиток, становлення, розбдову. У 9-В класі розмова йшла про роль молодого покоління в формуванні нової держави й звучала вона так: “Моя роль в побудові України”. Учні висловлювали щирі думки про те, як вони бачать себе і свої намагання в розвитку та процвітанні нашої деражви. Адже сьогоднішні старшокласники це інтелектуальний, культруний, економічний потенціал великої країни, і в майбутньому саме вони формуватимуть нові ідеї, нову історію, новий світ.”

Вчитель географії. Класний керівник 8-В класу.

“У 2-В класі  навчальний рік розпочався з першого уроку «Ми- діти держави України».
На уроці ми поглиблювали знання про Україну, формували почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розвивали критичне мислення, вміння одержувати інформацію, робили висновки, виховували любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини. 
Ми перевірили наскільки діти знають про свою державу та рідний край за допомогою вікторини, відео, презентацій. 
Учні класу активно та завзято відповідали на запитання.”

Вчитель 2-В класу.
“Перший урок-подорож, який був цікавим учням 8- В класу. Під час заняття учні дізналися про те, чим знамениті країни ЄС, зіграли в ігри «Дива Європи» та «Юний знавець Європи». А також учні отримали багато цікавої інформації про Україну як одну з найбільших країн Європи, про її державні символи, важливі історичні пам’ятки та факти.”

Вчитель інформатики та класний керівник 8-В класу.
“Перший навчальний день в Біляївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1, розпочався традиційним першим уроком. Наш 6-Б працював над темою «Розкажемо Європі про Україну». Цього року, в порівнянні з минулим, ми опановували більш складні терміни та явища, характеризували географічне положення Європи та обговорювали умови здобуття країнами членства Євросоюзу. Учні мали змогу випробувати себе в ролі туристичних агентів: складали рейтинг найцікавіших маловідомих місць України, створювали туристичну карту України. Творчим етапом уроку стало проектування моделі європейця: ми визначили найважливіші риси, якими повинне володіти сучасне європейське суспільство. І на завершальному етапі 6-Б перевірив свої знання про рідну Батьківщину за допомогою вікторини «Так/ні». Такі уроки потрібні для виховання любові та поваги до України в серцях юних патріотів. Я вдячна наполегливості, активності та завзятості своїх учнів , що перетворило наш урок на свято.” 

Вчитель української мови та літератури. Класний керівник 6-Б класу.